onsdag 23. juni 2010

2 dagers fiske

Blitt lite fiske de siste 2 ukene. Forholdene har vært dårlige og det har vært mye fest, fyll og fanteri i stede.

Første dagen var Andreas med ut og han hadde lyst til å trolle etter asp.
Etter noen timer får han ett hogg og det ser ut som en bra fisk når vi får den mot båten.

Ny pb på Andreas. 81cm 4120g og Andreas var fornøyd.

Litt under en time senere hogger det på min stang og opp kommer det en noe mindre fisk.

73cm 3100g var de vitale mål.

Dagen etter var jeg utpå igjen, alene denne gangen.
Ett av målene i år er å få koll på pelagisk trolling etter gjørs og allerede før sattsinga virkelig er i gang kan jeg melde om årets første.

74cm 3560g, grei start.

En snau time senere satte jeg opp farten for å prøve å få en asp. Ca halvtimen senere hogger det og i andre enden sitter det en mindre eksemplar av arten.

64cm 2530g.

På vei hjem stoppet jeg og jigget litt etter abboren. Mistet to småpene borrer før det ble stille, kg's abboren lar vente på seg....

Nå stryker vi til fjells........


Robin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar