søndag 8. mars 2009

ENDELIG!!!!!!!

Fantassisk, nå er endelig tiden for å ta frem stanga igjen. Etter en heller bedrøvelig ismeite sessong blir det deilig. Jeg hadde følgt med på elva i en ukes tid og småtestett litt etter jobb. Etter ett par små sniper bestemte jeg (Kim), Robbin og Andre oss for å gjøre en innsats. Solen skinte, men litt kaldt og jeg hadde ess i ermet. siden det hadde vert kaldt natten før måtte vi bruke litt tid på og knekke opp isen men vi klarte og lage plass. Det skjedde veldig lite egentlig jeg hadde ett napp og vi begynte å kjede oss. Men så!!!!!

En fin og tykk dame. 6080g fordelt på bare 87cm tatt på kims ess i ermet.
Tok meg en tur ut ett par dager senere alene. det skulle vise seg fruktbart. etter en times fiske bestemte jeg meg for å skifte plass. Komme frem setter på esset i ermet. 1 kast så sitter den.


enda ei fin dame 7830g 98cm. bildene ble ikke de beste måtte ta de med selvutløser.
Nå følte jeg att jeg hadde noe på gang.
Jeg å Robbin tok oss en tur ett par dager senere, jeg setter på esset i ermet og historien gjentar seg


7440g og 98cm. Nå får jeg litt tilbake av karma for en dårlig issessong.
Esset i ermet er Kims custom 4play med hardtopp, fastback og litt lampeolje for og topp det hele;) Følg med videre, det er andre karer som har litt å vise frem også. Kim Oug

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar